tungan????

Jennifer svalde sin tungpiercingen och det var riktigt roligt.
Hon sitter på min säng och gör konstiga ljud, otjeck tjej. Men go är hon!
Idag har jag varit med på almåsskolansdag, det var inte så himla seriöst.
Men jag och Jasmina lovade varandra att vara med varje år tills vi gick ur nian, och tyvärr är det i år.
men så är det....
jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt.
men jag kan i alla fall berätta att jag älskar jennifer väldigt mycket för hon är en underbar vän och vi har riktigt roligt tillsammans.
sen den killen jag har skrivit lite om, precis lika underbar som alltid. fast just nu är jag irriterad som fan på honom.
men det löser sig för han är så söt.
langar lite bilder med som vanligt....
från almåsskolansdag!
jag och amanda på liseberg förra fredagen, grymma hattar!
p.s jag sov med min hatt igår.
jag och min egna goding!
men nu är det nattish här i lindome, så godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0