vad ska man säga?

just nu är livet riktigt upp och ner.
medans jag skrev den meningen så tänkte jag på vilket det faktiskt va. är det bra eller dåligt?
och snabbt kom jag fram till att det är upp och ner.

jag har en fråga, vad ska man göra för att få det man vill ur livet?
ja, jag är djup idag.

liksom ska man ha rätt vänner, coolaste pojkvännen, mycket pengar, snygga kläder eller vad?
det är typ det enda som spelar roll i tonåren, det har jag märkt.
men jag orkar faktiskt inte bry mig, varför ska jag ta åt mig?
jag skiter i vad folk jag inte bryr mig om/inte känner tycker om mig.
dom som jag verkligen bryr mig om, det är deras åsikt som spelar roll.

ska jag behöva klä mig efter andras åsikt? jag är jävligt dömande när det gäller sånt, så jag har ingen rätt att ens påpeka det här. men jag försöker ändra mig, det är inte lätt. men jag försöker.

jag hade aldrig klarat av att förlora en vän pga utseende, fy fan. dör nog hellre.

jag klämde precis mitt finger !!!!!!!!! aj jäääääävla skit!!! :'(
nu ska jag göra ett nytt inlägg för detta är så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0