jag skriver till dig.



vi har gått igenom mycket, så sjukt mycket.

jag tänker ofta, är jag dum som ger det en chans till?
många tycker nog det. ibland tänker jag att det inte är värt det, för det kommer inte funka denna gången heller.

men jag kämpar som vanligt, och denna gången gör du med det.
du har gjort riktigt stora misstag som har krossat mitt hjärta och fått mig att fälla tårar som väger mer än någonting.
jag har glömt dig, jag har släppt dig. men du kom tillbaka, och idag kan jag säga att jag ärligt talat är så lycklig över det så jag inte vet vad jag ska göra med all glädje.

igår var vi på fest och du var den finaste killen. du visade att jag var din, du var min. äntligen, jag orkar inte bry mig mer om vad folk tycker, men jag lovar dig. att sårar du mig så som du har gjort innan är det kört.

men denna gången känns det som att det ska hålla, jag älskar dig.

och hur det än slutar, vad vi än är för varandra älskar jag dig.

du kommer alltid vara min, min bäbis ♥







http://www.youtube.com/watch?v=CHekNnySAfM


många tycker antagligen att jag är dum, men håll det för er själva.
det är mitt val, väljer ni att inte finnas för mig när det blir jobbigt är det erat val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0