mor&dotter-dag

idag har jag haft en go dag.
har varit i skolan och medverkat på samtliga lektioner.
när jag slutade åkte jag hem direkt för jag och mamma skulle åka först till ikea och äta och sen till willys och handla!
men självklart fastnade vi på ikea en stund och jag fick med mig en matta, en hylla & två skit gosiga kuddar hem! så nu får vi hoppas att vi snart blir klara med allt som ska göras i mitt rum.
men det är typ bara tapetsera en vägg, skruva upp min hylla, köpa rullgardin och sen sätta draperi på garderoben. sen är det färdigt! och vi ska köpa en matta till för den jag köpte var ju så liten.. men fin var den!
nu ska jag gå och ta mig en cigg och ett glas juice, sen ska jag titta på vänner och försöka sova.
så godnatt , sov så gott. för det hade jag tänkt göra i alla fall !
jag och felicia i min klass, visst är hon gosig ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0