skolan.

sitter i skolan med min klass och parallelklassen och har lite data teknik eller något.

idag ska jag vara med jasmina och sofia och sedan ska jag sälja lite bröd, men ja så roligt.

sen vet jag faktiskt inte vad som händer .. ta det lugnt kanske, jag ska ju kanske vara hemma imorgon eftersom att njurarna krånglar igen..
men får kolla med mamma först.

för imorgon ska jag ju ha en underbart mysig kväll med en massa goa tjejkompisar, vi ska sminka varandra och sjunga singstar och massa annat mys, äta pizza med !

så imorgon blir det jag, emma, jasmina, sofia, angelica, felicia, johanna och frida rydenfors. möjligtvis frida tisell också men har glömt kolla med min sockertopp.

som ni märker är jag mycket gladare idag, och världen känns som ett paradis. yey !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0